czwartek, 18 lipca 2013

Shizuo x Izaya część 21 BONUS

Ohayo
Dziękuję za komantarze.

Przyznam się szczerze, że ostatnio mam coraz mniej motywacji do prowadzenia tego bloga...
I coraz poważniej zastanawiam się nad pozostawieniem całości wyłącznie do użytku Exorcysty, co pewnie diametralnie zmieniłoby jego charakter...
Nawet dziś dodaje dość późno, ale jakoś... nie miałam motywacji, a  że należę do słownych ludzi, więc muszę to dodać, tym bardziej, że to ukończyłam...
Ech... Nawet nie o to chodzi, że nie mam pomysłów, bo mam ich sporo, po prostu czuję bezsens mojej egzystencji tutaj...

Dobra dosyć smucenia się:

"Jeśli to koniec" BONUS

(ech, napisałam "dosyć smucenia" a tytuł też jest przygnębiający)

























 




Dziękuję za przeczytanie/obejrzenie tego o ile ktokolwiek to zrobił, czytając wszystko powyżej...
Zmuszę się jeszcze do dodania jeszcze jednego opowiadanie, tym razem o Kuroko-Kagami, które pojawi się 20 lipca.
P.S. kolejny raz nie wiem jak z czytelnością moich bazgrołów, wiem że są kiepskie... Ale mam nadzieję, ze przeżyjecie, przepraszam za wszystko.
A i jeszcze kolejny cudny cosplay

3 komentarze:

  1. Umm... taka mała motywacja... Twoja egzystencja na tym blogu jest ważna, bo to twój blog. Piszesz naprawdę dobrze. Można wracać do tych opowiadań wiele razy i się nie znudzą. Jeśli odejdziesz/znikniesz/przestaniesz pisać. Będzie tak jak by część tego małego światka blogów yaoi umarła... - tia nie umiem pocieszać...

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Casjel, nie przestawaj pisac kiedy piszesz świetnie :3 nie zostawiaj ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem za tym żebyś nie odchodziła! na Twoim blogu czytam tylko opowiadania izaya i shizuo, a co ja zrobię jak ich nie będzie? :c

    OdpowiedzUsuń