niedziela, 9 czerwca 2013

Kagami x Kuroko część 6 (BONUS)

Witam!
Dziękuję za komentarze i przepraszam za chaos, po sesji wszystko wróci do normy. Obiecuję!
Uf... Sama nie wiem jakim cudem udało mi się to skończyć... Ale jakoś się udało! I co zamiast tak bardzo wmawianego przeze mnie poniedziałku, jest niedziela!
Echć... Nie wiem czemu, ale osobiście bardzo lubię Kagamiego w anime i muszę się szczerze przyznać, trudno było mi oddać jego charakter w swoim opo i chyba mi nie wyszło... ale cio tam... Mam dla Was przygotowany mały bonusik i go dodam :3
Poczułam też nieodpartą chęć podzielenia się z Wami tym artem poniżej.


Dobra a teraz bonusik, może się komuś spodoba.


Was również przepraszam...
Z takimi napisami, myślę, że czyta się o wiele lepiej, niż to co ostatnio stworzyłam...
One-schot pojawi się we wtorek i dodam w całości.
A teraz parka która pojawi się po mojej sesji... HijiOki! Uf... napisałam to, teraz wiem, że będę się usiała wziąć porządnie do roboty, ale to potem! 

1 komentarz:

  1. No trzeba przyznać, że wiesz jakimi artami się ze mną podzielić;P jest świetny:)
    Komiks - genialny XD mnie tam napisy w poprzednim nie przeszkadzały:D
    "Możesz mi wytłumaczyć czemu mam ,marzenia jak jakaś dziewica na wydanie?" - po prostu zajebiste:D
    Wybacz, że tak późno dotarłam:) Nowej parki niestety nie znam:/ ale z kolejnych notek co nie co się dowiem;D

    OdpowiedzUsuń