czwartek, 22 sierpnia 2013

Hikaru x Kaoru intro

Witajcie moi pielgrzymi!

Przepraszam, że tak długo nic nie dodaję, ale tak wiele się w okół mnie dzieje, że zwyczajnie brak mi czasu...

Ano! I jak jeszcze się prowadzi kilka projektów na raz, to ciężko się skupić i napisać coś sensownego.
Bo kociaczki, wyobraźcie sobie, że przez okres wakacyjny, wszyscy tak przykoksiliście, że za lada moment styknie nam już  10000 wyświetleń! Czujecie to!? Bo ja to jeszcze sama we własne szczęście uwierzyć nie mogę! No i oprócz tego co wam przedstawię, piszę jeszcze bonus na 10 tysi... A i do tego opowiadanie na konkurs i zupełnie bardzo inne opowiadanie wraz z moją młodszą siostrą. 

Dobra, dobra, dosyć chwalenia się (chrząka) 
No, mówiłam Wam, że kolejne opo, to będzie niespodzianka! Więc oto i oni moje dwa ukochane bliźniaczki.

Wstyd sie przyznać, ale troszeczkę o tych króliczkach mi się zapomniało i przypomniały mi o nich inne bliźniaczki, Niemniej jednak Hikaru i Kaoru baaaardzo kocham i mam zamiar tu cosik Wam przedstawić!

Zwyczajnie, zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy ogarniają "ouran highschool host club" i nie wiedzą kto to Hikaru i Kaoru, dlatego ja znów, żeby ułatwić czytanie i zrozumienie o co cho dodaje małe intro.

Dobra, żeby było szybciej, od razu mówię, że opis fabuły zrżynam żywcem z wikipedii (błagam nie oskarżajcie mnie o prawa autorskie!)

"Ouran High School to liceum dla dzieci ludzi bogatych. Wnętrze szkoły urządzone jest z niezwykłym przepychem, wszędzie wiszą szklane żyrandole, porozkładane są czerwone dywany, po których przechadzają się młodzieńcy w mundurkach i śliczne dziewczęta w żółtozłotych sukniach. Raz na jakiś czas szkoła przyjmuje jednego niezwykle zdolnego ucznia, którego nie byłoby stać na uczęszczanie do tego miejsca. Tym razem takim uczniem zostaje Haruhi Fujioka. Od razu pierwszego dnia trafia na Host Club, klub złożony z sześciu przystojniaków reprezentujących odmienne typy urody i charakteru ("dziki", "odrobinę diabelski", "książę z bajki", "opanowany" i "lolita boy"), których celem jest zapewnianie uczennicom rozrywek – pogawędek przy herbacie i dotrzymywania towarzystwa. Haruhi przypadkiem tłucze wartą ¥8,000,000 wazę, a ponieważ nie ma jak za nią zapłacić, musi dług odpracować. Tamaki Suou, samozwańczy król klubu, odkrywa, że jeżeli zamienić niegustowne okulary na soczewki, a brzydki, wytarty sweter na warty fortunę mundurek, Haruhi staje się niezwykle przystojnym młodzieńcem. Pojawia się jednak problem, bo to wcale nie jest chłopak – odkrywają, że ich nowy nabytek to w rzeczywistości dziewczyna (dość dziwna, a na pewno różna od tych uczących się w Ouran – nie interesują ją romanse, nie boi się robaków, jest raczej sceptycznie nastawiona do życia). W końcu Host Club decyduje się ukrywać ten szczegół przed innymi. Oficjalny powód jest taki, że przecież dziewczyna musi odpracować wazę, ale trudno się nie zorientować, jak wielką przyjaźnią darzą ją inni..."

Hu hu hu... ładnie wyszło...

Teraz nasze robaczki:


Hikaru Hitachin: Głośny, nadpobudliwy. Na początku widać wyraźnie ja z bratem zdobywają klijentki do klubu dzięki udawaniu kazirodczego związku dwój bliźniąt, po pewnym czasie zaczyna darzyć pewnym głębszym uczuciem Haruhi (chociaż i tak od początku wiadomo, że ona jest dla Tamakiego)

Kaoru Hitachin: Równie głośny i nadpobudliwy, ale o dziwo nieco spokojniejszy, także po pewnym czasie okazuje się, że zaczyna coś czuć. do jedynej dziewczyny w klubie, ale jego miłość do brata okazuje się silniejsza i postanawia go wspierać w jego boju z Tamakim.

Jednak to, co opisuję oddzielnie nijak ma się do tego, kim są razem: Dwa demony, ciągłe żart i docinki innym to są oni razem! Ich świat dzieli się na "ich świat" i "świat zewnętrzny" od zawsze mieli tylko siebie i tylko ze sobą się przyjaźnili. Często bawili się w zabawę "Który to Hikaru, a który to Kaoru" i jak dotąd jedyną, która wygrała z nimi w tę grę była Haruhi.

Jaaaaj, nie wiem, co u jeszcze opisać, mam jednak nadzieję, że ktoś jeszcze zna tę parkę i nie będzie potrzebował mojego lakonicznego opisu...

A pewnie się zastanawiacie, kiedy będzie opowiadanie?
Już spieszę z odpowiedzią:
Pierwsza część pojawi się w sobotę.

A i jeszcze! Jeszcze coś! Moje fan-ficki wszystkie łącznie części osiągnęły zastraszającą liczbę 50!

I dalej szukam beta...

3 komentarze:

  1. Kyaaaaaaa! <3 Gumiś kocham cię normalnie za tę parkę ^///^ !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbys mogla stwoz kioedys opowiadanie Eren x Rivalle proooszeee ~Demon

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo~! Hika-chan i Kao-chan~! Oczywiście, znam ich od dość dawna... To jedno z moich ulubionych anime, a ta parka była pierwszym jakimkolwiek nawiązaniem do shounen-ai, jakie zaakceptowałam. :3 Hmmm~... Tylko trochę się martwię, bo właśnie przez to, jak bardzo ich lubię, nie potrafię zaakceptować żadnego ficka z nimi... Ale zobaczymy~! W końcu uwielbiam twój styl pisania, więc może jednak zaakceptuję sparowanie ich. :33
    Aj, teraz jestem strasznie ciekawa, jak ci to wyjdzie~! X3 No dobrze więc, w sobotę będę czatować na plaży z telefonem w łapkach i czekać na część pierwszą~! X3
    I moje gratulacje z okazji magicznych liczb już ponad 10 000 wyświetleń i 50 twoich notek~!!! :3 W dodatku, jeśli się nie mylę, za dwa dni to będzie już pół roku od opublikowania twojej pierwszej notki~! Yay, gratulacje, gratulacje, gratulacje~!!! X33

    OdpowiedzUsuń