poniedziałek, 30 grudnia 2013

Yuu x Allen intro

Oh Święty Yaoiźmie, jak ja ogłam zapomnieć o tym, że WCZORAJ miałam dodać to intro. Na śmierć zapomniałam! Wybaczcie mi! Dziś się poprawiam i wrzucam, to co miałam

Dobra na początku: z jakiego anime?


Anime: D. Gray-man.

O czym?

Anime opowiada o Egzorcystach - wybrańcach Boga, "Apostołach Niewinności". Są oni stowarzyszeni w organizacji zwanej Czarnym Zakonem (ang. Black Order), której głównym celem jest powstrzymanie Milenijnego Earla przed kolejnym zniszczeniem świata (pierwszym był biblijny Potop). Głównym bohaterem jest 15-nastoletni Allen Walker, siwowłosy chłopak, który urodził się z dziwną, zdeformowaną ręką. Z tego powodu porzucili go rodzice. Przygarnia go Mana Walker, którego Allen nazywa przybranym ojcem. Jednakże ich podróż nie trwa zbyt długo. Gdy ginie Mana, pojawia się Milenijny Earl, który obiecuję Allen'owi. że wskrzesi Mana'e. Wykorzystując naiwność Allen'a, Earl stworzy z duszy Mana'y Akumę, która będzie słuchała wyłącznie jego rozkazów. Zanim do tego doszło, Allen zostaje przeklęty przez Mana'e, przez co jego lewe oko potrafi widzieć prawdziwe formy Akum. Wkrótcę potem po raz pierwszy uaktywnia się jego Innocence (zdeformowana ręka), która niszczy Akumę i odsyła duszę Mana'y z powrotem do nieba. Po całym wydarzeniu spotyka Marian'a Cross'a, jednego z generałów w Czarnym Zakonie, który zostaję jego mistrzem. Po zakończeniu jego treningu, odsyła Allen'a Walker'a do głównej siedziby Czarnego Zakonu, by ten stał się uprawnionym Egzorcystą . I tak rozpoczyna się prawdziwa przygoda Allen'a Walker'a, którego przepowiednia nazwała Niszczycielem Czasu.
opis pochodzi z animezone
Na obecną chwilę fabuła poszła bardzo do przodu i bohaterowie są po zdobyciu Arki (kto nie oglądał ani nie czytał, nie wie o co chodzi a jestem zbyt leniwa aby to opisywać). Bohaterowie znaleźli Crossa, zaciagneli za chabety do Zakonu, trzymają pod kluczem. Wszyscy myślą, że Allen jest muzykantem, ale potem okazuje się, że budzi się w nim członek klanu Noah. dlatego centrala nałożyła nadzór na tych dwóch, nie pozwalając się spotykać.

Dobra, co do postaci nie będę tak leniwa i sama je opiszę.


Osławiony główny bohater - Allen Walker. Lat 15. 
Jak dla mnie, żywa definicja dobroci i niewinności, mogę śmiało stwierdzić, że usposobienie (a i wygląd) ma bez wątpienia niemal anielski. 
Ma przeklętą gałkę oczną (ogólnie cały jest przeklęty), chociaż dzięki temu ma niezłego Skila - widzi prawdziwe, udręczone dusze akum z drugiej jednak strony, jego świat przez to stał się zimny, szary i pełen cierpienia. Posiada on również inoccence tupu pasożytniczego, które przekształca jego ramię w broń. 
Jako swój cel w życiu wybrał, uwolnić wszystkie akumy od cierpienia i pokonać Milenijnego Erla. 
Lubi jeść wszystko a najbardziej dużo, chociaż szczególnie upodobał sobie dango. 
Pomimo, że twarz ma anielską i duszyczkę również, to dziecię dobra potrafi genialnie oszukiwać w pokera, co było jego źródłem utrzymania. Potrafi również występować jako klaun.




Drugi z paringu - Yuu Kanda - Wiek 9 na 19 lat (porąbane to jak projekt ustawy, ale tak Bo się chłopakowi powstało w wyniku eksperymentu).
Zło wcielone, zwykle cichy, ale łatwo go zdenerwować, przystojny na zewnątrz, jednak demon w głębi serca. 
Zmuszony był, aby dołączyć do Zakonu. Nie miał wpływu na swoje życie, jako wynik eksperymentu. 
Przez dłuższy czas szukał swojej miłości z poprzedniego życia. Po pewnym czasie okazało się, że był nim jego przyjaciel z dzieciństwa, którego sam zabił (dwukrotnie, a co tam).  
Jest niezrównany w walce, walczy kataną zwaną Mugen. Gdy odniesie jakieś rany, bardzo szybko potrafi się zregenerować.
Jego dieta polega tylko i wyłącznie na jedzeniu soba (jeśli ktoś wie jak to się odmienia, łaskawie proszę o kontakt).

Mam nadzieję, że równie ciepło przyjmiecie tą hejtującą się parkę, co parki wcześniejsze :P
Jakoś tak mam coś takiego, że uwielbiam te parki, które chcą się nawzajem pozabijać.

I ach... Czy ja na prawdę musiałam wybierać takie biszące obrazki?

Dobra dosyć ględzenia i tak jestem spóźniona o cały dzień.

Zapraszam jutro na pierwszą część tego opowiadania, żeby było klimatycznie, opowiadanie będzie dotyczyło Sylwestrowej imprezy no i... będzie nieźle od czapy :P

Do zobaczenia jutro Misiaczki!




4 komentarze:

  1. uhu~!!! Przynajmniej znam anime ^^ co tam że jeszcze go nie skończyłam i pewnie spojlertnęłam sobie co nieco tym intro.... no cóż ciesze się że zdecydowałaś się na paring z D.Gray Man'a... bo mało tego w polskim necie. Jutrzejszą notkę przeczytam pewnie dopiero 01.01 albo może nawet i 02.01 xD... no chyba że dodasz przed 19.00 to może się wyrobię xD no tak czy inaczej nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo przepraszam, za ten spoiler, ale inaczej się nie dało!

      Notka na pewno będzie PRZED 19, bo PO raczej nie będę miała czasu :)

      Usuń
  2. SUUUUUPER !!!!
    Kocham to anime i ten paring <3
    Czekam na jutrzejszą notkę <3<3<3
    i zgadzam się z poprzedniczką mało tego w polskim necie :'(
    Kiasarin - oglądaj jest bardzo fajne :-)


    Yume

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za ten paring XD
    Nie mogę się doczekać <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń