sobota, 8 marca 2014

Dzień Kobiet.

Witajcie!

Chociaż nie mam dla Was żadnego opowiadanka i sama jestem Kobietą, chciałabym Wam wszystkim moje drogie Panie złożyć życzenia z okazji Dnia Kobiet. Życzenia składam także każdemu panu, który gdzieś w głębi duszy ma w sobie cząstkę kobiecego serca.

Żeby nie było, że tak przychodzę z niczym, postanowiłam się z Wami podzielić moim zbiorem cosplayi yaoi



















































































































Ach, dajcie wiarę lub nie, ale to nie jest nawet połowa tego co mam. Mam nadzieję, że prezencik się podoba.

Udanego Dnia Kobiet!

7 komentarzy:

  1. Aww cosplaye takie słodkie *-*
    Nawzajem! Nie umiem składać życzeń.
    Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak miło, że się podoba, żałuję, że nie miałam czasu wrzucić więcej :D

      Usuń
  2. Nie żeby coś ale "Darker than Black" to jest para hetero. Hei x Yin przy czym te szare włosy należą do Yin która jest dziewczyną... w sumie to marionetką ale płci żeńskiej.
    Prezent jest boski *q* choć niektóre słabej jakości, ale to i tak są genialne *^* Dziękuję za prezent~!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, wciepłam tu z 1/10 mojego folderu cosplaye, więc nie dziwne, że coś się zapodziało innego, niemniej jednak może innym się spodoba.
      Przepraszam za słabą jakość, na przyszłość się poprawię :D
      W końcu szukanie właśnie takich rzeczy należy do mojego hobby, och, żeby mi się tak chciało pisać prace licencjacką...

      Usuń
  3. Awww *///*
    dziękuje za życzenia XD
    tobie życzę tego samego oraz bardzo DUŻO weny ~~~~~!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww */////*
      do tego Yullen <3<3<3<3<3
      Kocham cię <3<3<3<3

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że weny mi nie zabraknie :)

      Ciężko znaleźć dobre cosplaye z Yullenem, jednak się da, a uwierz mi zobaczyć ich fanservis na żywo, to dopiero przeżycie, uwierz mi, wiem o czym mówię :D takich rzczy się nie zapomina.

      Usuń