czwartek, 24 kwietnia 2014

Gomenasai....

Hej...

Niestety muszę Was przeprosić, ale w poniedziałek nie dodam epilogu do "Dwa słowa dziewięć liter"...
Dodam go oczywiście jak tylko go skończę... Mam nadzieję, że przedłuży się to tylko o tydzień.
Ale pisanie pracy tak mnie wciągnęło, że nie mogę się odrywać, skoro już mam na nią wenę (a to się zdarza rzadko!).

Musicie wybaczyć Gumisiowi, ale Gumiś ma zobowiązania, które musi skończyć...

Wiem, że bardzo lubicie Kuroko no Basket.
Dlatego korzystając z okazji przedstawię Wam paringi, o których będę pisać jeżeli chodzi o tą serię :)

Kasamatsu x Kise - w zasadzie to będzie dokończenie "Wakacyjnej przygody", obiecuję, że to w końcu napiszę!

Midorima x Takao - specjalnie dla Chloe oraz anonimka.
Kagami x Akashi - opowiadanie napisane dla Kayi (prace już zostały rozpoczęte ;) )
Murasakibara x Akashi (tutaj też prace się rozpoczęły)

Kagami x Aomine (albo jak ja wole Kakao). To jest ostatnio mój najukochańszy paring i mam na nich lekkie ciśnienie :P
Szczerze, to szukałam dla Was artu, który nie byłby na maksa zboczony...
Aomine x Kagami x Kuroko - będzie to chyba mój pierwszy trójkącik, ciekawe jak mi wyjdzie XD
  



A ponadto mam ochotę napisać o 

Ren x Hijirikawa z Uta no prince, bo oczywiście, chociaż w Kuroko no Basket mam taką ilość paringów, że mogłabym pisać wyłącznie o nich, ale nie mogę zapominać o innych znakomitych seriach, gdzie też można wiele zdziałać. Hihi... Teraz trzecia seria i trzy razy więcej biszy no i oczywiście trzy razy więcej yaoi :3 Gumiś poleca



Oczywiście czekam także na propozycje :)

I jeszcze raz przepraszam, ale obiecuję, że po mojej obronie zajmę się Wami odpowiednio :*
Napisze Wam takie yaoice, że już Was może zacząć dupa boleć!

14 komentarzy:

  1. BARDZO DZIĘKUJEMY <3
    ja osobiście z Uta kocham ten paring oraz Satsuki x Sho <3
    natomiast z Kuroko ...Hmmm te które wymieniłaś to lubie ale brakuje mi tam Aomine x Kise ...
    co do paringów ... co to ja jeszcze lubie... znasz może KATEKYO HITMAN REBORN ?
    to z tego anime jest mało ff ... mój ulubiony to Hibari x Tsuna oraz Yamamoto x Gokudera <3<3<3
    i może jeszcze Fran x Bel ...
    Hmmm jest też anime 07 Ghost i w nim mam paring który lubie ale ff o nim prawie nie ma ..dobra nie na ich w ogóle ...a jest to Fran x Teito
    więcej nie pamiętam ...
    ale się rozpisałam... XD
    po chyba tyle i życzę szczęścia na obronie <3


    nie piszesz własnych tworów prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Satsuki x Sho x Natsuki, to jest dopiero fajne :3

      O AoKIse, coś pomyślę....

      KHR ostatnio siostra mnie zaczęła usilnie namawiać, żebym zaczęła czytać, więc jeśli już sie za to wezmę (po obronie oczywiście) to być może coś z tej serii stworzę. Bo jak siorka mówiła: tam tyle yaoi, że hoho!" Coś czuję, że będę miała w czym wybierać

      07 Ghost, niestety nie znam...

      Jeszcze nie napisałam, a raczej dokończyłam niczego w 100% własnego... Chociaż próby podjęłam już ze cztery, ale żadna nie wydawała mi się dostatecznie dobra, zaiste ciężko jest zbudować własne uniwersum i własne charaktery postaci, tak, żeby były wyjątkowe, a gdy już zdaje mi się, że wymyśliłam, coś naprawdę dobrego, to tak bardzo mi jest to przelać na słowa... Ech... Niestety...

      Usuń
    2. skądś to znam ja zaczęłam coś pisać i narazie się ludziom podoba ^^
      mój blog http://bl-love-is-like-fire-and-ash-by-mito.blogspot.com/?m=1

      ale zaczęłam nie dawno jakby co XD
      a w KHR ,to jest masa yaoi <3
      już lubie twoja siostręXD

      Usuń
    3. Zajrzę do Ciebie w wolniejszej chwili, możesz być pewna.
      Bardzo lubię autorskie opowiadania i podziwiam ich twórców :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Yume Mito - Aomine x Kise.
    No i oczywiście czekam na COŚ, co mi kochanie obiecałaś już dawno - Murasakibara x Papa (oczywiście z obrazkiem) (^v^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aomine x Kise- popieram. MidoTaka, jak miło~
    Ogólnie uwielbiam paringi z Midorimą (>ciekawe dlaczego, masz z nim poduszkę głąbie<). A więc, jakbyś miała jakiś pomysł na MidoKuro albo MidoAka- jestem jak najbardziej za :)
    I podzielam twoje zauroczenie w AoKaga :)
    A ten pomysł z Murasakibara x Papa jest zajebiście hardcorowy. Jakieś sado-maso, czy jak? Z obrazkiem? Brrrrrr...
    No, to weny~
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy domagają sie AoKise :P

      Dlaczego akurat Midorima, to nie tak, że ja go nie lubię, ale jakoś tak mi się wydaje najmniej ciekawy na tle całego KnS, ale to tylko moje osobiste zdanie. Ostatnio zauważyłam też, że naprawdę sporo osób lubo Shin-chana, no ja wiem, że bez okularków to on biszy jak nie wiem, ale jego charakterek jest dość specyficzny...

      Murasakibara x Papa - nie mogę znaleźć do tego żadnego artu a już po kanji wyszukuje... T^T

      Usuń
  4. AkaAo proszę c: Radość, bo więcej AoKagów (yey!) i MidoTaków no i MuraAka ^^
    O, może jeszcze Bon x Rin z Ao no exorcist c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AkaAo - zanotuję do dzienniczka

      Hmmm. Co do Ao no exorcist, bardziej podoba mi się twincest czyli Yukiyo x Rin, ale też Bon x Rin zanotuję

      Usuń
  5. Nie mogę doczekać się UtaPri <(^w^)>
    Co do propozycji to mi marzyłoby się opowiadanie Hijikata x Okita z Gintamy *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już parę opowiadań HijiOki
      Dalsze części tego opowiadania z całą pewnością pojawią się w w przyszłości :)

      Usuń
  6. Czekam na Ciebie na @ ale Ty zero odezwu!
    Wróciłam dzisiaj i patrze na twoje zapowiedzi i powiem tak MEGA i dziękuje za wszystkie ale żeby Kagami x Akashi?!?!?! Nie widzę tego ale jestem ciekawa jak Ty moja drogą tą parkę przekonasz i wgl widać że mój trójkąt Ci się przyjął :D Już czekam na niego...
    Pisz, pisz ja od poniedziałku zaczyna bój (trzymaj kciuki!),

    Aaaa...
    AoKise tak jedna z moich ulubionych par ale to już Ci też mówiłam i popieram słowa moich poprzedniczek.

    Trzymaj się, całuski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kagami x Akashi, czemu nie!? Tró lofe już jak się tylko spotkali, a Akashi chciał zobaczyć, jak Kagami wygląda "od środka" :P

      Trzymam kciuki! Za Was wszystkich an maturach!

      Usuń