poniedziałek, 3 lutego 2014

Yuu x Allen część 3 BONUS

Ohayo Kiciusie!

W zasadzie już bardzo dawno nie było czegoś takiego, jak bonus rysunkowy, dlatego postanowiłam coś tam zrobić, wiem, że mój talent pozostawia wiele do życzenia, ale czasem po prostu mam ochotę wyrazić swoje pomysły w taki sposób, mam nadzieję, że nie posypie się za dużo hejtów.
Przepraszam za czytelność, tak wyszło, ale starałam się, na prawdę.

Dziękuję za przeczytanie poprzedniej części :*
A wiecie, co, wiecie co? Scena stosunku Yuu i Allena była najdłuższa i najbardziej rozbudowana w historii tego bloga! Można powiedzieć, że leciutko Gumisia poniosło. He he... Czuję się jak jakiś totalny zboczeniec... Powiedzcie, czy ja jestem jakaś nienormalna, ech, cóż. Bywa, przyzwyczaić się muszę.

Łoki doki, zaczynamy, 

"Taki psikus"

  

Dziękuję za przeczytanie.
Czas na ogłoszenia parafialne.
1. Dnia 10.02 pojawi się kolejna część KagaKuro, co tym razem będzie trapić naszą dwójkę koszykarzy? Jakie kolejne przeszkody napotkają na swojej krótkiej drodze życia. Czy będą chcieli przejść ją razem? I czy w końcu nauczyli się całować? O tym dowiecie się już za tydzień!
2. Dnia 14.02 pojawi się opowiadanie na walęwtyłki! O kim ono będzie i czy odbędzie się walenie w tyłek o tym dowiecie się w walewtyłki! Serdecznie zapraszam! 


4 komentarze:

  1. Dziękuje za całe opowiadanie Yullen, czekam na walewtyłkowe opowiadanie XDXD

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie jesteś zobaczona xD no nie bardziej niż inni...
    Zawsze jak oglądam/czytam t twoje rysunków bonusy to samej mi się chce zacząć rysować xD dobrze że mi szybko przechodzi bo to brodnia przeciw ludzkości xD no nie mniej jednak nie się te twoje bardzo podobają... rozwalił mnie Laviś " o nawet miecz mu już stoi" to po prostu xD
    No więc czekam na KagaKuro i już nei mogę się doczekać z kim będzie walentynkowe opko~!!!
    Weny~!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam ten rysunek to się zdołowałam, wiesz? XD Skoro mówisz, że twój talent pozostawia wiele do życzenia, to się boję pomyśleć co byś powiedziała o moim "talencie" (którego oczywiście za cholerę nie mam) I wiesz, parki niestety nie znam, ale opowiadanie mi się baardzo podobało :D Przez to intro mam ochotę obejrzeć to anime i chyba tak też zrobię :P Na walentynkowe czekam z niecierpliwością :3 Jaka ja jestem ciekawa kogo wybierzesz na bohaterów :D Życzę ci duuużo weny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarz Laviego na temat Mugena Kandy jest genialny. Bardzo interesujące.

    OdpowiedzUsuń